Ajutor - Întrebări frecvente
Livrare
Ce include transportul?
Tarifele afișate pe această pagină includ, în afară de transportul și livrarea produselor comandate, ambalarea lor în cutii care au fost special concepute pentru transportul sticlei, asigurarea împotriva pierderilor și ruperii
Oferiți livrare gratuită la comenzi cu o valoare specifică sau un număr de sticle?
Da. Livrarea gratuită sau cu reducere este disponibilă la cumpărăturile al căror cost total este peste o anumită sumă (indiferent de numărul de sticle comandate). Pentru mai multe detalii, consultați tabelul nostru cu informații și costuri de livrare.
Nu uitați, însă, că această ofertă este aplicabilă numai pentru comenzile făcute prin intermediul site-ului nostru web (nu se aplică comenzilor făcute prin e-mail sau telefon). Nu este aplicabil nici în combinație cu alte promoții pe care le oferim, în special cu cele care acoperă majoritatea produselor de pe site-ul nostru web. Dacă aveți îndoieli, folosind tabelul nostru de informații despre livrare și costuri, puteți verifica dacă oferta cu privire la taxele de livrare este aplicabilă sau nu și care este achiziția minimă necesară.
Cât timp va dura comanda mea?
Timpurile de livrare variază în funcție de destinație, disponibilitatea produselor alese și de ziua și ora în care comandați. În general, termenele de livrare sunt cuprinse între 24 și 48 de ore pentru comenzile plasate înainte de ora 13.00 la produsele aflate în stoc și supuse confirmării plății.
Site-ul nostru oferă detalii despre numărul de sticle sau unități aflate în prezent în stoc pentru fiecare dintre produsele noastre, precum și un timp estimat pentru a obține alte unități necesare pentru a finaliza comanda. Coșul de cumpărături va afișa, de asemenea, timpii de livrare pentru comanda dvs. în funcție de produsele solicitate și de adresa dvs. Odată ce comanda dvs. a fost expediată din depozitul nostru, veți primi o notificare prin e-mail. Un al doilea e-mail va fi trimis ulterior cu detalii pentru a urmări progresul livrării pe site-ul curierului.
Ce se întâmplă dacă o sticlă se sparge în drum spre mine?
Dacă o sticlă este deteriorată în timpul transportului, Vinibuoni va lua toate aranjamentele necesare pentru a recupera toate articolele comandate și a retrimite întreaga comandă.
Dacă observați vreun semn de umezeală pe ambalaj sau suspectați că s-ar fi spart oricare dintre sticle, nu acceptați livrarea și contactați-ne pentru a putea investiga incidentul.
Îi pot cere curierului să vină la o anumită oră sau să mă anunțe despre ora de sosire?
Nu în mod normal. Condițiile acordului nostru se referă la un serviciu standard, de tip economic (non-urgent), cu livrare în timpul zilei, de luni până vineri și fără o notificare prealabilă. Vinibuoni vă va trimite un mesaj imediat ce comanda dvs. părăsește depozitul nostru și, câteva ore mai târziu, vă vom oferi informațiile necesare pentru urmărirea transportului și pentru stabilirea datei de livrare preconizate.
Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la sosirea curierului?
În acest caz, transportatorul va lăsa o notă cu un număr de telefon, astfel încât să poți suna pentru a aranja, dacă este posibil, o altă încercare de livrare sau pentru a organiza colectarea din depozitul lor. Este important să rețineți că numărul încercărilor de livrare depinde de agenția contractată în fiecare țară și poate varia de la o zonă la alta; pentru anumite destinații, acestea pot încerca o singură dată.
Trebuie să plătesc curierul?
Costurile de livrare sunt de obicei incluse în prețul total al comenzii dvs. Cu toate acestea, dacă ați ales opțiunea „numerar la livrare(ramburs)”, va trebui să plătiți curierului costul integral al comenzii dvs. Pentru toate celelalte metode de plată, nu trebuie să plătiți curierul.
Puteți să îmi trimiteți sticlele în cutia lor originală de lemn?
De regulă nu este posibilă trimiterea sticlelor în cutiile lor originale, deoarece ambalajul nu a fost aprobat pentru transportul standard și nu veți putea să reclamați în caz de spargere/deteriorare; numai transporturile în ambalaje acreditate, cum ar fi cutiile noastre de carton consolidate, sunt acoperite de asigurarea de transport.
Este posibil să trimitem ambalajul original doar atunci când utilizați transportul prin paleți. Chiar și așa, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru Clienți dinainte pentru a vă asigura că ambalajul dorit este disponibil.
Comenzi și rambursări
Pot returna o sticlă?
În conformitate cu OUG 130/2000 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță, Consumatorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Dacă Cumpărătorul renunță la cumpărare conform clauzei de mai sus, este obligatoriu returnarea produsului exact în condițiile în care a fost livrat, adică în ambalajul original, neutilizat. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, Cumpărătorul nu are dreptul să solicite restituirea. Returnarea produsului se va face la sediul Vinibuoni Trading SRL, pe cheltuiala exclusivă a Cumpărătorului. Restituirea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de Vinibuoni Trading SRL, că acesta se află în ambalajul original, neutilizat. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data notificării scrise a S.C. VINIMONDO IMPORT SRL. Dacă produsul returnat este deteriorat și nu poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului.
Cum pot afla despre progresul și starea comenzii mele?
Pentru a verifica progresul și starea comenzii dvs., trebuie doar să vă conectați la contul dvs., cu adresa de e-mail a utilizatorului și parola, și să vizualizați secțiunea Comenzile mele.
Principalele etape pentru comenzi sunt:
- Plată în așteptare: dacă ați ales metoda de plată prin transfer bancar și așteptăm confirmarea că banii au fost primiți
- Prelucrare în așteptare: comanda dvs. va fi procesată în scurt timp; în mod normal, comenzile sunt procesate în 24-48 de ore de la primirea, numai în zile lucrătoare sau la primirea plății atunci când se utilizează metoda de plată a transferului
- Este procesată: comanda dvs. este ambalată în depozit și va părăsi spațiile noastre în aceeași zi
- Ridicare în așteptare: comanda dvs. este ambalată și gata de colectare de către transportator în aceeași zi
- Trimisă: comanda dvs. a părăsit deja depozitul nostru și este în tranzit la destinație; la câteva ore de la expediere, clientul va primi prin e-mail informațiile necesare pentru urmărirea acestuia direct de pe site-ul transportatorului
- Livrată: sticlele au fost livrate deja destinatarului
În mod similar, dacă din cauza circumstanțelor aveți nevoie de comanda dvs. pentru a ajunge la o anumită dată, vă recomandăm să ne informați cât mai curând posibil pentru a ne asigura că, depunând toate eforturile pentru a face acest lucru, termenul poate fi îndeplinit sau pentru a putea aranja o posibilă alternativă cu dvs.
Ce metode de plată pot folosi?
Comenzile pot fi plătite cu cardul (VISA, Mastercard sau American Express), prin transfer bancar sau cash la livrare (această metodă are o taxă suplimentară de 5%, cu o sumă minimă în funcție de destinație).
Contul meu
Am uitat parola și nu pot face nicio achiziție
Folosiți linkul „Mi-am uitat parola” și vă vom trimite un e-mail cu o nouă parolă. Vă rugăm să rețineți că sistemul nostru diferențiază între majuscule și minuscule, atât pentru adresa de e-mail, cât și pentru parola; dacă ați utilizat o majusculă în adresa dvs. de e-mail atunci când faceți prima achiziție, trebuie să o introduceți din nou exact la fel ca înainte.
Cum îmi pot modifica datele personale?
Pentru a modifica adresa de e-mail, parola, adresele de livrare, limba în care primiți comunicările noastre, cardurile de credit sau detaliile de facturare, trebuie doar să vizualizați intrarea corespunzătoare în secțiunea Contul meu pe care o veți găsi în partea de sus. din toate paginile noastre web.
Produse
Caut un vin, dar nu îl pot găsi pe website
Dacă vinul este disponibil pe site-ul nostru web, îl veți găsi verificând diferitele categorii, sau prin utilizarea funcției de căutare. Dacă utilizați funcția de căutare, asigurați-vă că toate cuvintele sunt scrise corect sau încercați să utilizați doar o parte din nume, vin sau vinărie. Dacă vinul pe care îl căutați nu este inclus în catalogul nostru, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru Clienți și vom încerca să îl obținem pentru dvs.
Trebuie să fiu membru al Club Vinibuoni pentru a cumpăra?
Nu. Dacă vreți să cumpărați de la Vinibuoni, nu trebuie să fiți membru al Clubului. Trebuie doar să alegeți vinurile pe care doriți să le trimitem, să le adăugați în coșul de cumpărături și să finalizați procesul de cumpărare. Calitatea de membru al clubului este total separată de orice achiziție făcută prin intermediul site-ului.