Livrare

Tarifele afisate pe aceasta pagina includ, in afara de transportul si livrarea produselor comandate, ambalarea lor in cutii care au fost special concepute pentru transportul sticlei, asigurarea impotriva pierderilor si ruperii.

Livrarea gratuita sau cu reducere este disponibila la cumparaturile al caror cost total este peste 200 lei (indiferent de numarul de sticle comandate).

Nu uitati, insa, ca aceasta oferta este aplicabila numai pentru comenzile facute prin intermediul site-ului nostru web (nu se aplica comenzilor facute prin e-mail sau telefon). Nu este aplicabil nici in combinatie cu alte promotii pe care le oferim, in special cu cele care acopera majoritatea produselor de pe site-ul nostru web. Daca aveti indoieli, folosind tabelul nostru de informatii despre livrare si costuri, puteti verifica daca oferta cu privire la taxele de livrare este aplicabila sau nu si care este achizitia minima necesara.

Timpul de livrare variaza in functie de destinatie, disponibilitatea produselor alese si de ziua si ora in care comandati. In general, termenele de livrare sunt cuprinse intre 24 si 48 de ore pentru comenzile plasate inainte de ora 13.00 la produsele aflate in stoc si supuse confirmarii platii.

Site-ul nostru ofera detalii despre numarul de sticle sau unitati aflate in prezent in stoc pentru fiecare dintre produsele noastre, precum si un timp estimat pentru a obtine alte unitati necesare pentru a finaliza comanda. Cosul de cumparaturi va afisa, de asemenea, timpii de livrare pentru comanda dvs. in functie de produsele solicitate si de adresa dvs. Odata ce comanda dvs. a fost expediata din depozitul nostru, veti primi o notificare prin e-mail. Un al doilea e-mail va fi trimis ulterior cu detalii pentru a urmari progresul livrarii pe site-ul curierului.

Daca o sticla este deteriorata in timpul transportului, Vinibuoni va lua toate masurile necesare pentru a recupera toate articolele comandate si a retrimite intreaga comanda.

Daca observati vreun semn de umezeala pe ambalaj sau suspectati ca s-ar fi spart oricare dintre sticle, nu acceptati livrarea si contactati-ne pentru a putea investiga incidentul.

In mod normal, nu. Conditiile acordului nostru se refera la un serviciu standard de tip economic (non-urgent), cu livrare in timpul zilei, de luni pana vineri si fara o notificare prealabila. Vinibuoni va va trimite un mesaj imediat ce comanda dumneavoastra paraseste depozitul nostru si, cateva ore mai tarziu, va vom oferi informatiile necesare pentru urmarirea transportului si pentru stabilirea datei de livrare preconizate.

In acest caz, transportatorul va lasa o nota cu un numar de telefon, astfel incat sa poti suna pentru a aranja, daca este posibil, o alta incercare de livrare sau pentru a organiza colectarea din depozitul lor. Este important sa retineti ca numarul incercarilor de livrare depinde de agentia contractata in fiecare tara si poate varia de la o zona la alta; pentru anumite destinatii, acestea pot incerca o singura data.

Costurile de livrare sunt de obicei incluse in pretul total al comenzii dvs. Cu toate acestea, daca ati ales optiunea „numerar la livrare (ramburs)”, va trebui sa platiti curierului costul integral al comenzii dvs. Pentru toate celelalte metode de plata, nu trebuie sa platiti curierul.

De regula nu este posibila trimiterea sticlelor in cutiile lor originale, deoarece ambalajul nu a fost aprobat pentru transportul standard si nu veti putea sa reclamati in caz de spargere/deteriorare; numai transporturile in ambalaje acreditate, cum ar fi cutiile noastre de carton consolidate, sunt acoperite de asigurarea de transport.

Este posibil sa trimitem ambalajul original doar atunci cand utilizati transportul prin paleti. Chiar si asa, va rugam sa contactati Serviciul nostru pentru Clienti dinainte pentru a va asigura ca ambalajul dorit este disponibil.

Comenzi si rambursari

In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Daca Cumparatorul renunta la cumparare conform clauzei de mai sus, este obligatoriu returnarea produsului exact in conditiile in care a fost livrat, adica in ambalajul original, neutilizat. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite restituirea. Returnarea produsului se va face la sediul Vinibuoni Trading SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Restituirea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de Vinibuoni Trading SRL, ca acesta se afla in ambalajul original, neutilizat. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data notificarii scrise a S.C. VINIMONDO IMPORT SRL. Daca produsul returnat este deteriorat si nu poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului.

Pentru a verifica progresul si starea comenzii dvs., trebuie doar sa va conectati la contul dvs., cu adresa de e-mail a utilizatorului si parola, si sa vizualizati sectiunea Comenzile mele.

Principalele etape pentru comenzi sunt:

  • Plata in asteptare: daca ati ales metoda de plata prin transfer bancar si asteptam confirmarea ca banii au fost primiti
  • Prelucrare in asteptare: comanda dvs. va fi procesata in scurt timp; in mod normal, comenzile sunt procesate in 24-48 de ore de la primirea, numai in zile lucratoare sau la primirea platii atunci cand se utilizeaza metoda de plata a transferului
  • Este procesata: comanda dvs. este ambalata in depozit si va parasi spatiile noastre in aceeasi zi
  • Ridicare in asteptare: comanda dvs. este ambalata si gata de colectare de catre transportator in aceeasi zi
  • Trimisa: comanda dvs. a parasit deja depozitul nostru si este in tranzit la destinatie; la cateva ore de la expediere, clientul va primi prin e-mail informatiile necesare pentru urmarirea acestuia direct de pe site-ul transportatorului
  • Livrata: sticlele au fost livrate deja destinatarului

In mod similar, daca din cauza circumstantelor aveti nevoie de comanda dumneavoastra pentru a ajunge la o anumita data, va recomandam sa ne informati cat mai curand posibil pentru a ne asigura ca, depunand toate eforturile pentru a face acest lucru, termenul poate fi indeplinit sau pentru a putea aranja o posibila alternativa cu dvs.

Comenzile pot fi platite cu cardul (VISA, Mastercard sau American Express), prin transfer bancar sau cash la livrare (aceasta metoda are o taxa suplimentara de 5%, cu o suma minima in functie de destinatie).

Contul meu

Folositi linkul „Mi-am uitat parola” si va vom trimite un e-mail cu o noua parola. Va rugam sa retineti ca sistemul nostru diferentiaza intre majuscule si minuscule, atat pentru adresa de e-mail, cat si pentru parola; daca ati utilizat o majuscula in adresa dvs. de e-mail atunci cand faceti prima achizitie, trebuie sa o introduceti din nou exact la fel ca inainte.

Pentru a modifica adresa de e-mail, parola, adresele de livrare, limba in care primiti comunicarile noastre, cardurile de credit sau detaliile de facturare, trebuie doar sa vizualizati intrarea corespunzatoare in sectiunea Contul meu pe care o veti gasi in partea de sus. din toate paginile noastre web.

Produse

Daca vinul este disponibil pe site-ul nostru web, il veti gasi verificand diferitele categorii, sau prin utilizarea functiei de cautare. Daca utilizati functia de cautare, asigurati-va ca toate cuvintele sunt scrise corect sau incercati sa utilizati doar o parte din nume, vin sau vinarie. Daca vinul pe care il cautati nu este inclus in catalogul nostru, va rugam sa contactati Serviciul nostru pentru Clienti si vom incerca sa il obtinem pentru dvs.

Nu. Daca vreti sa cumparati de la Vinibuoni, nu trebuie sa fiti membru al Clubului. Trebuie doar sa alegeti vinurile pe care doriti sa le trimitem, sa le adaugati in cosul de cumparaturi si sa finalizati procesul de cumparare. Calitatea de membru al clubului este total separata de orice achizitie facuta prin intermediul site-ului.